fredag 31 januari 2014

Snö

Jag är så lyckligt lottad... ;) När jag går till bilen på morgonen är det snö på alla bilar utom min. Hur bra bil har inte jag, det snöar överallt förutom på min bil ;) haha... Nejdå! Jag har världens bästa kille, som ordnar det när han kör till jobbet många timmar innan jag åker <3 



För att så inte prata om mina härliga tjejer på jobbet... Jag är ofta så lat så att jag kör runt i en snöboll till bil. Den fungerar ju ungefär som en pulka ;) Eller så sätter jag mig i bilen och väntar till att bilen tinar. Men igår kom Ann-Karin och borstade av bilen och idag Heidi. Alltså, jag är mer bortskämd än nödvändigt ;) De är ju mina anställda, men i deras arbetsuppgifter ingår inte denna!! Haha!! Detta blev gjort helt frivilligt! Tack för underbara människor som är så hjälpsamma. Härliga glädjespridare! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar