torsdag 8 maj 2014

Sol och värme

Nu är det länge sen jag var på solsemester... Men så är det ibland! Maldiverna kunde jag t¨nka mig, snart... Får se hur snart det kan bli, är lite väl solsjuk nu.. Det blev ju ingen resa i februari. Men jag ska ju iallafall till New York om bara 2 veckor! Dags att ordna ESTA. När man ska till USA är det bra att ha alla papper på plats. De är stränga där! Men det ska nog gå bra, jag har ju varit där ett antal gånger tidigare ;)

Kolla in denna plats på Maldiverna:
The Sun Siyam Iru Fushi         
Vill resa dit, och till andra fina öar... Så underbart! Men när ska man resa dit? Ser ut som att det ska vara bäst mellan jan-mars, men resorna går ju under sommaren. Hmmm... Får se, kanske det blir en resa dit såsmåningom ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar