torsdag 11 december 2014

Träningsvärk

Fjärde dagen på rad som jag tränar! Wow! Tungt att starta men jag har inga undanflykter nu när gymmet är 1min från rummet. Pinade mig igenom 4,5km idag inkl uppvärmning, så det blev 4km kontinuerlig löpning. Men jag är stolt, måste ju börja nånstans. Och det känns redan bättre än första dagen. Träningsvärk i mage har jag sällan haft, har alltid varit stark i magen så även efter ett tungt core pass så klarar jag mig bra, men efter bara 60 situps är jag knäckt i flera dagar ;) Moln idag... Mest inne och slappade, men det är skönt det också! Ingen stress lixom! Min "trött" period började här om veckan, antagligen efter en lång höst utan sol... Så jag uppskattar denna lugna resa. Och träningen för mig gott. Har känt mig något piggare tack vare den. Och säkert på grund av all energi maten ger mig. Buffé till frukost står jag mig på länge! 

Sangria med mamma, nam!! <3 Och så letades det några nya resor... Får väl passa på medan man är ledig ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar