onsdag 25 mars 2015

Nya rutiner

Med bebis i huset kan man inte bara göra allt som förut. Ny chef hemma <3 ...och jag vill ju ta vara på alla minuter jag får med min skatt! Tiden går för fort som det är, och jobbet kan man ju inte förändra så mycket på... Så, stress hem efter jobbet! Koser oss maximalt till att vi startar kvällsrurinen med mat kl 19, bada ibland innan vi lägger oss runt kl 20. Trött som jag är då har jag ju som tur är en privat PT, Cathrine, PUSHAR på!!! Så jag har inget val ;) Drar till Sarpsborg igen, och tränar!!! Sjukt bra pass :) Nu lite kvällsmat, sen sova. 


Ps. Rune har blivit så duktig på matlagningen i pappaledigheten så kanske han ska få den uppgiften ;) Sjukt god kyckling wok igår med massa goda färska grönsaker, nam! :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar