söndag 3 maj 2015

Beloved home

Home is where your heart and family is <3 Uppsala i mitt hjärta, och där finns min familj även om jag får ta med min allra största skatt vart jag än reser. På norsk mark. Påväg "hem", kalla fötter inför jobbet imorgon. Hur sammanfattar jag denna fantastiska vecka. Tid med familj och vänner <3 Maria på besök på tisdag. Betty på onsdag. Valborg på torsdag! Riktigt mycket människor! På eftermiddagen var Amadeus hos morbror som ville lära honom gå ;) Gick bättre att "kasta" boll. Vi träffade Brita med familj på fredag morgonen i Pelle Svanslös lekpark. Isabella och Kristoffer och deras kära Havanna lunchade vi med och till sist var jag och Rune på dejt på Fast & the Furious 7 på kvällen. Galet bra film med ett fantastiskt slut som trots att det var lyckligt i filmen är så otroligt sorgligt <3 Många tårar <3 

Och på lördagen fick vi äran att överraska Isabella på Stureplan. Möhippa <3 


Valborg:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar