tisdag 1 oktober 2013

Ont i rumpan ;)

Ja, idyll, hit vill jag...
Gott med middag, det blir en nyttig oktober månad har jag bestämt mig för. Redan tungt ;) Men jag har ätit några få vindruvor för att "mätta" det värsta suget... Hanna och jag får peppa varandra. Räksallad med asparges till lunch, ugnsbakad lax och grönsaker till middag. 30 dagar kvar! Var på spinning efter jobbet, ont i rumpan efter terrängcyklingen i går. Lägenheten ska säljas, jobbar med det samtidigt som jag försöker få ordning på tankarna kring den nya lägenheten. Drömmer nog om det, så jag var inte utvilad imorse när jag drog tidigt till jobbet och tog månads avslutning... Och på detta kommer resesökandet. Myanmar? Indonesien? För ett lyxproblem, jag vet inte var jag ska resa!!! Hjälp någon! Vill ha lite trevligt att uppleva och en god del sol och bad i idylliska omgivningar. Raja Ampat?? Vill, men hittar inget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar