måndag 7 oktober 2013

Trøtt

haha, såhär trött är jag nu...
Alltså, nu är det länge senjag kände mig så trött som detta... Ska jag vara trött jämt förutom på sommaren? Eller så är jag bara lite överarbetad igjen. Både jobbet och privat. Jag tror lixom inte helt att jag lyssnar på kroppens gräns... Nu är det budget och lägenhet för hela slanten. Och träningen vill jag hålla på så att jag inte ramlar ihop helt. Endorfiner! Efter en intensiv dag framför aldelles för mycket matematik, så skyndade jag mig iväg på spinningen efter att jag stängt apoteket. Sen som vanligt, men jag fick en alright träning iallafall. Sen var jag tvungen att köra runt och hämta mediciner, hade ju lovat bort till några kunder. Vad gör man inte för god service! Orkade inte med nåt avancerat till middag så det blev "fiskekaker" med kryddad gräddfil och tomat. Dusch och sova! Blir tidig kväll idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar