tisdag 28 oktober 2014

Oförskämt lätt

Massa trevligt sällskap sista dagarna. Igår gick jag och Nina en lång promenad i Fredrikstad marka. Sen kom Emilia på besök och sist men inte minst blev det ett besök hos Cathrine, Ole och nyfödda Aline på sjukhuset. 

Idag var jag på första babygrupp träffen... Trevligt! Vi har redan en Facebook grupp :) Förstod fort att jag har en väldigt snäll son som gör jobbet som mamma enkelt. Oförskämt lätt <3 Visste det redan, men när man hör andra mammor som är vakna varannan timme varje natt så förstår jag hur lyckligt lottad jag är :) Och nu när jag la min finaste skatt i sängen så visste han att han skulle sova. Låg länge och bara tittade i mörkret, pussade honom på huvudet och gick, kom tillbaka, han tittade fortfarande, fick en puss till, han sa inte ett knyst, och somnade tillslut. 

Nyfödda skatten <3 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar