onsdag 1 oktober 2014

Småbarns förälder

När man är hemma med smått har man inte tid till nåt, har jag hört! Men eftersom jag har fått inte bara världens finaste son så är han dessutom världens snällaste <3 All min tid går till honom! Men jag ska erkänna att mina dagar är lättare än förväntat de flesta dagarna iallafall ;) 

Han har sista tiden blivit lite svårare att lägga om kvällen, men han sover gott och länge om nätterna och ut på morgonen. Ammar såklart på natten, men först efter ca 5 timmar, sen oftare :) 

Och eftersom allt tar dubbelt så lång tid så försvinner dagarna... En plan om dagen räcker :) Och kvällarna slukas, så jag har inte bloggat så mycket ;) 

I söndags: Middag hos farmor och farfar Kaj. Amadeus första resa till huvudstaden. Serverades saltkött, första gången för mig. Det smakade :) 

Bild från i måndags



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar