måndag 23 februari 2015

Helgen

För ett skämt!! Sjukdom sjukdom sjukdom! Startade med Rune redan hemma, och på kvällen/natten fredag till lördag fick Amadeus allt högre feber. Panik när stackars liten älskling gråter, vaknar hela tiden. Apoteken har stängt, som tur är fick vi låna Alvedon av Lollo, kom jag på mitt i natten, då körde jag till henne för att låna! Tack Gud! Lite bättre, gnällig hela dagen men sov gott till söndag. Trodde vi var på bättringsvägen... Men Rune är fortfarande dålig, killar som är dåliga kan ju inte göra nåt, och som att det inte var nog tungt att jag gjorde allt sedan innan har jag idag, måndag fått influensan!! Nu har jag ju verkligen ALLA symtom. Crazy! Tack Gud för mamma och pappa som kan hjälpa till, var meningen vi skulle hjälpa dem, men hoppas att vi kvicknar till fort så att vi kan hjälpa till snart :) 

Amadeus när han ska sova, bestämde sig för att titta ut, inget skydd hos mormor och morfar, så då kan man stoppa ut fötterna utanför sängen ;) Kul kille <3 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar