onsdag 11 februari 2015

Klumpig deluxe

Ska sova. Har haft en lat dag, bara varit hemma! Men känns som att jag gjort lite nyttigt iallafall. Rune säger tar det stresse honom att jag alltid gör något ;) Sällan jag slappar helt... Aldrig!? Finns ju alltid båt att göra, och vill inte söka bort tiden, finns alldeles för lite tid för att slös bort den ;) Men jag borde nog lära mig softa mer... Inte alltid tänka på det som ska göras. Lekt mycket med Amadeus, lagade mat till honom; kyckling med blomkål, ärtor och majs, lite vitlök och hirsgröt. Allt mixas! Han fick smaka och gillade verkligen grönsaksblandningen. Hihi!! Min söta!! <3 och innan jag han blanda klart resten åkte allt i golvet då mixen välte. Det var mat ÖVERALLT!! I taket till och med... Så klantig! För att inte tala om att det inte är mer än några dagars sedan lampan föll i bordet. Hoppas inte jag ska fortsätta vara så klumpig, gjorde aldrig sånt förr.. Skyller på "babybrain" än så länge. Men som tur är så har jag fått en ny mening med livet som fått mig att ta allt annat med en nyp salt. Så jag blev inte ens sur... Och i tillägg finns det inget dåligt som inte för nåt bra med sig. I detta fall så städade Rune hela köket. Jag har världens bästa man <3 Fin solnedgång, Amadeus "satt" själv för första gången, men jag tror inte det räknas, han faller ju framåt och lutar sig på fötterna... Så vi får nog ge oss till tåls och vänta lite till ;) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar