söndag 21 juni 2015

Vad säger man?

Ska jag lägga mer bloggandet eller!? Jag har ju ingen tid... Eller kanske jag bara inte prioriterar det bland allt annat jag önskar att göra. Mysiga minnen från bloggen. Men använder nu mer tid på att leva ögonblicken än att skriva om dem. Har alltid gillar att reflektera över det jag gjort, njuta av minnet när jag skriver. Berätta det jag gör. Tänka tillbaka. Kanske blir några inlägg när jag tar det spontant lite då och då. Ute med tjejerna ikväll. Mysigt! Kvalitetstid med mamma förutom det. Njuter god nyttig mat! Nu ska jag komma i form!!! Bara mamma och jag och min kära Amadeus hemma. Rune är ju på cykelsemester i Trysil. Missade en stor dag, Amadeus kan gå med stöd... Wow! Liten börjar bli stor! 




Och bröllopet, Justja! Isabella och Kristoffer gifte sig i Västervik förra lördagen! Det var ett väldigt fint bröllop, med en överdos av kärlek <3 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar