lördag 6 juni 2015

Var tog solen vägen?

Oj, jag har glömt bloggen!!! Har alldeles för mycket att pyssla med, med Amadeus och allt runt omkring! Och jobb sista månaden! Ledarsamling förra lördagen. Superkul! Massa härlig underhållning av såväl Kurt Nilsen som Thomas&Harald. Sov hos svärmor, som gick promenad med Amadeus ;) Och hem till Uppsala på söndag. Mormor blir lite tokig när hon ser Amadeus. Mysigt! Amadores på onsdag. Men igår försvann solen? Vill ha den tillbaka bums!!! Please! Annars är livet bara härligt och jag njuter semestern med min kära lilla familj! Amadeus har det underbart, och jag och Rune njuter med honom! Han ställer sig upp hela dagarna i ända. Underbart, har ju blivit en så stor pojke <3 Kärlek <3 







Jag kör!!!!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar