fredag 9 november 2012

Bangkok imorgon

Kort från Uniqe, alt blir rosa
pga mitt fina rosa mobil fodral... ;)
Kommer fler bilder...
Tog en evighet att köra till Uppsala igår efter jobbet, och hamnade mitt i rushen. Så först kl 22.30 var vi framme, och åt god mat som mamma hade ordnat. Sov gott och hade en härlig dag idag som förberedelse inför semestern. Långt bad på morgon, sen lunch med Rune på stan, på Uniqe, en nice salladsbar. Kommer bildet när jag sitter på en pc som jag faktiskt kan lägga upp bilder på ;) Och efter det ble det shopping :) And I love it! Så nu är mina skor och väska till julborden inhandlade. Stiliga röda skor och väska, kommer bilder sen också :) ...och så blev det inhandlat massa nagellack, fancy hår produkter och annat smått och gott. Middag hemma med familjen, och bror på besök. Och imorgon bär det av till Bangkok med Thaiair och sen vidare till Siem Reap, Kambodja. Härligt!

Inköp till julborden detta år ;)

...och en matchande väska såklart ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar