söndag 4 november 2012

Lite hektiskt men mysigt! :)

Lagt in lite bilder från Las Vegas...
Efter att jag pysslat med bilderna på datorn :)


Vårt hotell i Las Vegas, Caesars! Detta är taget INNE i hotellet, härligt tak va!?

Caesars Palace


Gågata på Caesars Palace

The Stip

Vårt fantastiska hotell i Vegas <3

Pool området på vackra Caesars Palace

Ståtligt köpcenter

Och jag vann hela 20$

Bellagio

New Yotk hotell
En mysig dag, men lite hektisk, fram och tillbaka till Oslo, Noah till Gardermoen. Men jag har njutit dagen med mysigt sällskap. Och ikväll blir det filmkväll med kära sambon min. Efter att ha gått igenom diverse foton från USA och deletet en god del på minnekortet, så hamnade några på bloggen. Jag måste ju ha plats på "minnet" nu så att jag kan fotografera lika mycket i Cambodia och Thailand snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar