lördag 22 november 2014

Blogga?

Jag har ammetåke, haha, babybrain. Så jag glömmer allt, tom att blogga ;) Torsdagen stod vi upp tidigt, fick ordnat med massa. Hos läkaren, hämta bilder hos fotografen, så nyöppning på Østfoldhallen :) Jag och Amadeus <3 sen läkaren igen, el-kontroll här hemma och vidare besök av Nina och Emma. Efter det drog vi till Råde för att ordna pass till vår lilla skatt. Det var stora planer på en dag! ;) 







Babybrain deluxe skäms jag för. Hastigt och plötsligt bokads en resa till Gran Canaria för några dagar sen: jag, Amadeus och mamma/mormor <3 Det passar tänkte jag men glömde bokat besök av Kristin... Stod ju inte i kalendern! Jag skulle ALDRIG ha glömt detta i vanliga fall. Får skämmas!!! Ville bjuda mamma på en resa såhär i höst mörkret. Detta skulle bli perfekt <3 men fick så skämmas när jag under natten kom på att jag har dubbelbokat och ringde Kristin på morgon. Vi får iallafall 2 dagar tillsammans, så får jag kompensera med att komma på besök till henne snart! Det vill vi ju iallafall. Men usch vad knäpp man blir! Allt ska i kalendern framöver!! Crazy me! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar