torsdag 6 november 2014

Tiden går fort...

Varje dag händer något.. Allt ska man hinna med. Visa fram min skatt för alla när och kära. Möta alla vänner... Jag och Amadeus har fullt upp :) 

Mötte min barndomsvän från Sävja, Lollo Hoffman, på Gränby centrum i måndags. Hon har fått en liten tjej som är 2 mnd äldre än Amadeus :) Mysigt med lunch.. Sen promenad och så sällskap av Betty. Tisdag kom bästa Bella med sin fina Havanna på besök hem till mamma och pappa som ordnade med mat ;) En mysig dag som avlöstes av en mysig kväll bär Sunar kom på middag! Så härligt med lite "Sulle" humor ;) 
...och trött som jag är efter fullspäckat schema mötte jag Katja och hennes lilla son Mattis på stan. Härligt att alla får barn i 2014 ;) Vi tog lunch på Amazing Thai där vi satt i många timmar! Härligt! 

Första bussresan för Amadeus idag.. ;)

Mötte mamma och pappa på Gränby centrum, shoppade lite FÖR mycket ;) Som vanligt!!! Haha haha!! Crazy! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar