måndag 15 oktober 2012

En fantastisk dag!

Redo för en dag på jobbet...
Idag har minst 10kg lyfts från mina axlar! Så härligt. Jag är STOLT över mina prestationer, allt från möte i morse till budgeten som gick i "box" ikväll! En tuff dag men med desto större prestationer... Så nu är jag minst sagt trött! Känns som att det är fredag ;)


Min Rune är också duktig, men mest i hemmet ;) Se vad han ställde till med igår....
Skulle bara städa i klädkammaren. Och galen blev han på mig och alla mina skor. Jag lovade att jag skulle slänga några skokartonger... Och helst plötsligt så hittade jag ett par nya skor i en kartong som jag uppenbarligen glömt tömma när jag handlat ;) Hahha! Nån som har för många skor... Nej!!!?? Amanda myste i kaoset, se de entusiastiska ögonen ;) Men nu är det fint hemma igen, Rune är pedantisk! Men Amanda hittade nåt nytt att leka med, smaka på mina sista droppar vatten är extra gott när man måste fiska upp det med tassen, för en sötnos <3

Amanda njuter kaoset...
Vad sägs, var dessa skor fina?
Hittade ju dem igår, och lika nöjd är jag igen för mina
IGEN nya skor ;)

Men när kaoset försvann hittade hon nytt att leka med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar