tisdag 9 oktober 2012

Workin hard!

Keep smiling
 and life is gonna smile back at you :)
Långa dagar, intensivt på jobb från morgon till kväll! När jag jobbar så jobbar jag ordentligt, långa och tuffa dagar. Och när jag har ledigt så har jag ordentligt ledigt, härliga semestrar. Därför planeras det alltid semestrar som jag kan glädja mig till! Och just nu ligger fokus på Thailand och Kambodja om 1 månad, och det hjälper mig att komma igenom tunga minimum 12 timmars dagar på jobbet 7 dagar i veckan. Working hard! But it's gonna pay off ;)

2 kommentarer:

  1. Men Anna vad du jobbar, hoppas du känner att du orkar med så att du inte bränner ut dig. Men såhär har du väll hållit på i massa år?!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har det, men som tur är trivs jag med det jag gør... Hoppas dock på lite lugnare dagar i framtiden ;)

    SvaraRadera