lördag 13 oktober 2012

The Rock

Glømde visst bort att blogga igår... Det sker ju inte så ofta!! Før jag tycker ju att det är lite kul att få skriva några ord på kvällen innan det är dags att lalla. Lite avslappning i min annars hektiska vardag, med mycket fokus på jobbet. Men igår så jobbade jag "bara" till kl. 20. Och sen hade jag och Rune lite myskväll med tacos... Och så såg vi "The Rock". En film att rekommendera :) Och det som gjorde den ännu mer intressant är ju att den spelats in på Alcatraz. Och där var ju vi för inte alls så länge sen... Så vi kände igen allt, och det är ju alltid kul :)

Nu återvänder jag till jobbet efter en liten lunchpaus! Alltid jobb som sagt, om det inte är så att man redan jobbar tillräckligt så jobbar jag nu också för att andra är sjuka ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar