söndag 28 oktober 2012

Snö



Solen sken på morgon! Så det blev 1 timmes morgonpromenad efter kaffet. Men så snart vi kom tillbaka så kom molnen och också den första snön! Men den har inte lagt sig än, men vi får se hur det ser ut imorgon. För nu har kylan verkligen kommit. Har jobbat endel idag, och ser dessverre inte fram emot imorgon. Vet att det blir en tuff dag på jobbet! Såg film, "The lucky one" ikväll med Rune. Den är bra (jag har dock redan sett den på flyget till USA, men det visste inte Rune när han hyrde den). Men den är bra, så jag slappade framför den iallafall. Annars blir det tidigt kväll här hemma. Lägger upp lite bilder från igår när jag och Rune var ute och åt på Brygga samt på bio :)

Mest älskar jag mina Guess skor,
 men Guess kjolen är ganska digg den också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar