tisdag 7 augusti 2012

Hotels.com


Efter jobbet följde jag med Hanna till Strömstad. Alltid lika trevligt sällskap i henne. Där hämtade jag bilen som varit på service för 4800 kr. För vadå frågar jag, jag märker ju ingen skillnad. Har ju bara fått en stämpel i boken. Det måste vara guldfärg som kostar så mycket. Och inte nog med det fick jag veta att jag borde byta bromsskiver för över 8000kr. Hallå! Hur mycket ska man egentligen betala för sin egen bil som fungerar. Skit! Men men.... När jag äntligen var tillbaka hemma gick halva kvällen till att se på hotell på hotels.com och boka inför resan till USA. Så nu är 4 nätter bokade i Las Vegas, på Caesars Palace och Flamingo! OMG det finns mycket fina påkostade hotell där och man vill ju helst bo på alla samtidigt ;) Charmigt charmigt, sällan jag har sådan besluts ångest vid hotell bokningar. Haha! Kommer att bli helt perfekt det här! <3



Även om Krakow var underbart så tar det alltid på krafterna att vara ute och flänga! Och polskt bröllop är ett helt eget kapitel. 36 grader var helt underbart, bara att njuta! Kommer lite bilder senare. Idag njuter jag inte regnet som faller från himlen, men myser med sötaste Amanda som har kommit hem från sin mamma och två bröder där hon bodde när vi var på resa. Hon är en riktig "kosepia" :)

En söt liten tass ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar