måndag 20 augusti 2012

Mysig och nyttig söndag!

Amanda vilar på Noahs bamses fot ;)
Efter frukost blev det gjort en massa nyttigt, med bokning av hotell i San Fransisco, och så kollade vi upp helikopter resor över Grand Canyon och biluthyring. Tänker att det blir en Camaro, men Rune kan tänka sig en Mustang om vi inte får tag på det. Så vi får se. Desssutom bokade vi idag en resa till Rio de Janeiro, men typiskt nog var det nåt problem med betalningen. Så jag får ringa och höra om bokningen ligger kvar till imorgon! HOPPAS! Efter lunch blev det en liten tur till Benedicte, Nils och Gabriel och sen mysig grillad middag med vin med söta pia och Rune! Men med lite drama då Amanda gick ut på fönsterkarmen och trillade ner på asfalten. Kändes som att jag fick en halv hjärtattack när jag barfota sprang ner trappan och skulle se om hon överlevt fallet vilket hon mirkaulöst gjorde. Lilla lilla sötnosen som bara är någon decimeter ramlade säkert 4-5 meter. Oj så rädd hon blev stackare. Så från nu av kontrolleras dörrar och fönster nogrannt. Älskar min pia, och saknar henne redan fast att jag inte ens har rest till USA än <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar