måndag 20 augusti 2012

Rio de Janeiro

Magiskt!

Sallad med alla möjliga goda tillbehör; lax, avocado,
feta och vitlöksmarinerade scampi <3
Mums!
Dramatisk utsikt utanför fönstret ikväll!
Jag har äntligen fått igenom bokning och betalning av resa till Rio de Janeiro! Lycklig! För jag har alltid haft en dröm om att få se karnevalen där, och jag ska dit i februari <3 Och inte nog med det, om 3 dagar reser jag till LA. Kan livet bli bättre! Detta är min hobby, för dem som inte har förstått det än, så är det att RESA! ;) Men ska bli lite sorgligt att lämna Amanda hemma, min lilla älskade kisse. En underbar familjemedlem som bringar mycket lycka i detta hem. Efter en lång dag på jobbet och god sallad de lux till middag har jag packat lite till vår roadtrip till USA... och vi har hyrt bil första sträckan (1 vecka). Nu återstår helikopterbokningen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar