lördag 18 augusti 2012

SHOPPING day!


Massa fint, och inte minst Zuzanna G örhängen
med Svarovski stenar <3
Idag har jag SHOPPAT! And that I love! <3 Blev massa fina kläder... Gick tillbaka till samma affär 3 gånger. Tillslut tyckte nästan tjejen i kassan att jag borde tänka på de sista paret byxor jag inte fick med mig ;) Tänk att det alltid blir storshopping innan jag ska ut och resa. USA nästa vecka, och där finns det ju så massa fint att handla, och ändå har jag shoppat galning i Norge ;) Och som att inte det var nog så hittade jag billiga biljetter till Rio de Janeiro, så de hade jag tänkt köpa nu. Men eftersom vi fortfarande jobbar med hotell-, bil- och helikopterbokningarna till USA så vill Rune gärna vänta. Så jag hoppas att jag inte gör fel när jag ger honom till imorgon att tänka på detta, så att inte biljetterna glider genom fingrarna på mig.... VILL VILL VILL!

Och en fin födelsedags present från Rune,
spinningskor och flaska, ROSA såklart!
Så måndag måste jag väl komma igång
med spinningen igen... TACK kära! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar