fredag 22 februari 2013

Helg!


Tittut! ...säger Amanda bakom rullgardinen!
En dag som har gått i ett. Bilen krånglar (växellådan) andra dagen på rad när jag är påväg till jobbet. Marginen försvinner, men jag kommer i tid :) Köpt kaffemaskin till apoteket, som god insats för ett fint år som passerat med skapandet av goda resultat. Lagar en kaffelatte till var enkel som jag kommer ut med i apoteket. Och tjejerna är såklart nöjda och lyckliga! Alltid kul att få ge dem nåt som de så väl förtjänar! :) Efter jobbet blev det min första träningsdag på SATS. Och det var väldigt socialt, till trots för att man trodde man skulle vara helt själv så är folk så trevliga och hjälpsamma. Och inte minst att man skapar nya kontakter så mötte jag ju faktiskt endel gamla goda kontakter också ;) Så nu skal det tränas. Core och lite löpning som mjuk start idag. Och efter det drog jag till Nordby för att handla. Hungrig som jag var lyckades jag köpa halva butiken. Hamnade på 2500kr för mat, hallå? När ska jag lyckas äta upp all denna mat, crazy me! Väl hemma blev det nachos till middag närmare kl 22. Dusch, och nu en film innan jag lallar. Blir en tur till Oslo imorgon! Härligt med helg! Den skal njutas ;) Och alldeles säkert så skal det planeras några nya resor, för nu är det tomt på kalendern ;) Är det generna jag har ärft eller, mamma och pappa ska till Maldiverna och Sri Lanka nu. Den ena familje medlemmen hinner ju knappt hem innan den andra reser. Crazy family Glazer! ;)


And the flawers from Rune are still standing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar