onsdag 20 februari 2013

Magknip

Ett av mina favorit kort från Brasilien,
taget på brasilianska sidan av Iguazu fallen.
 
En tråkig dag men med fantastiska mimringar! Fick igår magknip så det skrek om det, fortsatt dårlig, men sakta bättre... Min första "egenmelding" från jobbet på i allafall ett år. Och ärligt sagt så är dte ingen höjdare, jag som har haft så mycket semester och är taggad för att jobba nu. Så ber en bön och hoppas att jag blir helt bra till imorgon. Så slitsamt!!! Men har varit försiktig med maten idag och tagit Idoform samt koltabletter igår. Har ju ett halvt apotek hemma också! ;) Hela dagen i sängen, trots fantastiskt väder, då man helst skulle vilja gå ut och promenera, men det gick inte. Laptopen i knät och så har det mimrats bland bilder från de sista 3 resorna. Lagat en god del album mellan magknipen samt skypat lite med mamma. Utpumpad fast att jag inte gjort nästan nåt... Slitsamt med magsmärtor! Vill ju bara vara frisk och kry så jag kan komma igång med träningen igen. Och förresten så fick jag 3 långa röda rosor av Rune när han kom hem idag. För en kille!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar