tisdag 26 februari 2013

Spinning med Meny

Minns tillbaka fantastiska dagar på semestern,
Igucu fallen på argentinska sidan!
En dag på jobbet med alldeles för få farmaseuter, men det är lugna dager. Så det gick bra :) Dagarna går fort som alltid. Och så skulle jag ju på träning, men upptakte fort att jag glömt gympaskorna hemma. Men jag hade spinningskorna med. Så eftersom det var över en timme till spinningen startade tänkte jag spinna lite själv. Men det var upptaget, var en spinning timme uppenbarligen, så jag gick in. Fick mig 45 min spinning, som vissade sig vara en privat timme för Meny anställda, men glad var jag som fick träna ;) Avslutade med lite core träning, och fick så lite hjälpatt skaffa en SATS app på telefonen. Så nu är det lätt att anmäla sig till timmarna. Har redan anmält mig till 3 till denna vecka ;) Yippi! Kvalitetstid på Skype med kära brorn min idag, imorgon drar han till Maldiverna med mamma och pappa. Och nu skal jag se en komedi innan jag tar natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar