onsdag 27 februari 2013

Irritation och sjukt bra träning

Nyklippt och nyfärgat



Utan blixt såg det inte så mörkt
ut som det egentligen kanske är...
Såg inte så mycket genom fönstret
när jag väl var framme på jobbet...
Morgon startade med irritation över att spolvätskan tagit slut. Så jag såg ju knappt nåt när jag skulle till jobbet. Hade pga det bytt bil här om dagen och tog då med mig parkeringskortet som idag uppenbarligen inte följde med tillbaka till min bil. Så störigt nog fick jag böter, 760 kr. Jävligt irriterande. Men kanske var det det som gjorde att jag fick en grym träning. Först Core pass i 30 min och sen spinning. Det droppade!!! Nöjd efter insatsen, så blev det kyckling och spenat hemma. Och satt med hårkuren i 1 timme innan den skjöldes ur. Nu känns håret mjukt :) Kollade lite på Idol ikväll eftersom en nordnorsk Fjelldals kille var med i semifinalen. Amanda löper. Så hon ligger på golvet och rullar runt och piper. Och mamma Voxar från Dubai. Själv ska jag slappa av resten av kvällen, eller läsa nåt intressant ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar