torsdag 28 februari 2013

Avskedsmiddag för en kollega

Möte på morgon med Marit; daglig ledare på mitt andra apotek. Så multidose som görs i all hast eftersom ansvarlig flexar 2 dagar så tar jag hand om det mellan mina möten och innan middagen. Efter det var det dags för lunchmmöte med biträdande chef, sötaste Hanna ;) Gick inte till Brasseriet denna gång, för dit skulle vi ju på kvällen. Men det var en bom. Nytt litet kryp in hade dyr mat och inget speciellt att äta tyvärr. Salladen var ju nästan ihålig så jag fick ta en macka med briost, pesto och  torkad tomat. Gott, men har du nån gång betalat 100 norska kronor för en macka (norsk brödskiva) Galet ju! Så hädan efter blir det ALLTID Brasseriet! Där åt jag lax och avocado sallad! Hade en mysig avslutning med trevliga kollegor! Så nu måste vi hitta en ny en snart... Jobbar med saken! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar