måndag 25 februari 2013

Perfect weekday

Hos Catrine på salongen!
Med färg i håret. Glömde visst ta kort på resultatet, men det kommer...



Startade dagen tigigt, redan kl 6.26 ringde klockan. Det är tidigt för morgontrötta Anna. Strax efter kl 7 var jag på jobbet. Möte efter möte som avlöste varandra hela dagen. Till och med möteförberedelser över ett lunchmöte med Arnhild. Men det var mysigt, alltid lika effektivt och trevligt att jobba med henne. Efter jobbet så hade jag frisörtid hos Catrine. Klippte och färgade håret mörkare! Sen blev det spinning och lite core träning. Och hemma åt jag lite taco rester och en smoothie till kvällen. Hann med en anisktsbehandling, med syra och ansiktsmask. Och sitter nu framför datorn med kurser till jobbet. En väl uttnyttjad dag som gått precis som jag önskar mig! Perfect weekday! ;)

Amanda har gömt sig....
Oskyldig! Jag lovar... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar