onsdag 12 december 2012

En knasig dag ;)

Igår var jag orolig för Rune eftersom han kom hem sent och inte svarade på mobilen. Visade sig att han glömt telefonen på jobbet och att färjan från Horten var sen... Typiskt! Men väl hemma på kvällen så behövde han låna min mobil som väckarklocka. Så vi ställde den på ca kl. 5 och på kl 8. Myspys, så det blev sen innan vi somnade. Och så vaknade vi på fel sida av sängen!? Jag kommer inte ihåg nåt annat än att Rune muttrade lite, men jag sov vidare till att Amnada krafsade på dörren. Skit, jag hade försovit mig. Ringde Rune som hade en rolig historia att berätta... När han väl stod upp så hade han visst stängt av väckarklockan. Men bäst av allt var väl att han själv vaknat utan att klockan ringt, gått ut i köket och ordnat sig, ätit en lätt frukost, sett att kl var 5.10 på spisen. Satt sig i bilen, tagit med cykeln och hann tänka att klockan i bilne måste ha frusit eftersom den stod på 3.10 och det var -14 grader ;) Men smart nog så sprang han in i köket igen och såg att kl var 3.10 där också... Konstigt! Har han gått i sömnen eller!? Ut i bilen, parkera, slänga av sig kläderna väl inne och försöka sova på nytt. Nu lade han sig muttrande på min sida av sängen, för jag brukar väl instinktivt flytta mot hans sida när han står upp. HAHHAHAHA!!!

Mina härliga kollegor!

Mina härliga kollegor!
Blev en intensiv dag på jobbet trots att jag kom in en timme sent, julrushen har startat och alla har fått lön. Jobbade över, och sen hade vi after work med jobbet. Härlig middag på Brasseriet och sen en kollega/kompis på kaffebesök hemma. Hoppas på en lugnare natt inatt! Sov gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar