tisdag 11 december 2012

Naprapat

Startade dagen med att gå till naprapaten. Ont!! Kände mig sen sjuk, jobbigt, så gick några timmar tidigare från jobbet. Sov 2 timmar och fick sen kaffebesök av Erik och tjejen. Länge sen sist, det var trevligt! Försökte boka karnevalbiljetter till i februari i Rio. Och trorts att jag fick hjälp av söta Anna så fastnade allt i betalningen. Så är tyvärr inte helt i box än. Men det får jag ordna immorgon förhoppningsvis. Provar på nytt då ;) Tände lite ljus och skulle få en fin stämning här hemma innan jag fick besök, Amanda var såååå faschinerad. Har en gång bränt morrhåren så jag trodde att hon hade lärt sig en läxa. Så hon satt bara och såg ljusen brinna. Och helt plötsligt kom stanken.... Det slutade med att hon brände bort halva svansen. Usch vad hon luktade bränt hår. Stackars katt!! Massa aska i mina händer och på golvet, tror hon blev lite ledsen. Precis då både ringde telefonen och så knackade det på dörren. Men jag fick springa och duscha katten... Sötnosen min!

Hårklumpen snaggade svansen idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar