tisdag 4 december 2012

Många bollar i luften

Lite brun efter semestern när det var dags
att ordna sig till middagen på ledarsamlingen :)
Tillbaka från Cambodia, Thailand och Polen. Har varit en hel del flängande i det sista, och dessutom ledarsamling mellan resorna. Men det ligger i familjen, vi har många bollar i luften, och älskar att resa! I Polen har vi varit hos tandläkaren LÄNGE! Ska bli skönt nu att inte ha fler planer än att vara hemma, träffa vänner och äta god mat! Det är ju det man ska kosa sig med i december, landa lite ;)



Fick höra att jag borde vara Nuxe modell,
jag hade ju Nuxe glitter olja på mig
 som vi säljer på apoteket...
Och både den ena och andra på samlingen skulle känna efter
 att jag inte hade strumpbyxor.
Och Linda ville luka också ;)


Har börjat få lite av jul pynten på plats, så att man får lite julekänsla snart. Men ingen snö än. Dock sjukt kallt, -15 C. Chock när vi kom från Krakow igår, med lite snö och milt väder. Slitna efter vild fest hos Jacek i lördags, men skoj. Och besök hos bästa mormor är alltid trevligt, speciellt när hon mimrar tillbaka gamla minnen och berättar om min förtid! Nu tillbaka på jobbet och julehetsen som redan har startat! Vi har fina julklappar till stora och små, så kom och handla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar