söndag 16 december 2012

Mysig helg

När jag stod upp och gick till badrummet hittade jag vår
 lilla familjemedlem där också, i tvättmaskin <3



Myspys hos Hanna i Strömstad <3




Julbord hos Benedicte och Nils <3

Söndag morgon, eller eftermiddag redan. Men jag har sovit länge. Hade en intensiv men mysig dag igår. Vaknade ganska sent, det var helt vitt ute när jag tittade ut. Härligt, äntligen kom julkänslan :)Startade med att åka till Strömstad och hälsa på Hanna. Myspys med lunch och kaffe och kaka :) Sen hem igen för att ordna sig till "julbord" hemma hos Benedicte och Nils, Martin kom också på besök över dit. Fick serverat väldigt gott pinnekött, rotmos och mandel potatis. Mums! Och denna mysiga kväll och dag avslutades med att Rune fick sin julklapp från mig (vi ska ju inte fira jul tillsammans i år). Och den minen var priceless!!! Han fick sin länge efterlängtade surfplatta ;) Hade packat in den så att han inte skulle kunna gissa vad som låg i paketet innan han öppnade, så den minen var som sagt helt fantastisk när han insåg att det var det han fick. Vi hade ju inte planerat så stora julklappar eftersom vi snart ska till Brasilien på semester :) Idag blir det en lugn dag!!!

Väl hemma får Rune sin julklapp, så nyfiken!
...och SÅ LYCKLIG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar