torsdag 6 december 2012

Kallt

Min fina kalendergave, men Svarowski elements ;)

Är så sjukt kallt ute. Tidig morgon med möte, men det gick bara bra, nu förväntar jag lättare dagar trots julerush. Men oftast så sker det nåt oväntat när jag tänker så... Så vi får väl bara vänta och se. Amanda älsklingen min är så hårat så hon känner väl inte kylan, men vill bara vara inne, trivs här och vill inte ut och leka i -15 C fast att hennes bröder är ute för det mesta :) Köpt biljett till Krakow idag, reser ner fredag efter jobbet och tillbaka på lördag kväll! Verkar som att boka resor är det enda jag pysslar med på fritiden. Men har idag också sett en episod av Vampire Diarys och fått lite massage av Rune. Och så fick jag en söt kalendergave i morse i julkalendern som jag och Rune hänger upp varje dag... En Svarowski nagelfil :) Måste väl ut och handla så jag kan fylla på i hans luckor, jag har såklart jämna tal, och han ojämna! :) Så imorgon är det hans tur att packa upp kalendergave :)

Och till middag blev det nachos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar