lördag 2 mars 2013

Vinkväll

Ute med Manal och tar några glas vin på Jacob Aal :)

Är så sjukt sur idag, efter att ha upptäckt att mina spinningskor är stulna. Så tröttsamt att folk inte kan förstå skillnaden mellan ditt och mitt! Fick dem av Rune när jag fyllde år... Kikade på internet vad de kostar för jag måste ju köpa nya, 1800kr, hallå!!!!??? Why, why, why?? Och så måste man ju ha spännena till dem för ca 200 kr i tillägg, sjukt jobbigt. Och jag som fick böter i onsdags också. Hur mycket onødiga utgifter ska man ha egentligen, så iriterande. Men nöjd efter dagens spinningpass i aerobics skor, slitsamt, men härligt! Och ikväll ska jag ut och dricka vin... Ska bli myspys att njuta denna sena fredagskväll trots att jag måste jobba imorgon.
Gillar min nya skinkjol,
 cool och klassisk samtidigt!

För övrigt fyller världens bästa mamma 70 år idag, nämligen min mamma. Hon är så vacker och världens snällaste, jag är verkligen lyckligt lottad med en mor som henne <3

Världens vackraste mamma, tänk att hon blir 70 år idag,
ser inte äldre ut än 50 år enligt mig <3
Stort GRATTIS till världens bästa mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar