tisdag 2 juli 2013

Detox dag 2

Håller motivationen uppe trots sommaren,
är generellt tomt på gymmet,
men det passar mig helt utmärkt! ;)
Kvällen blev inte så tidig som planerat, men väl i säng kunde jag inte sova för allt i världen i går, la mig tillslut på gästrummet med Amanda på bröstet och somnade. Vaknade några gånger under natten och på sidan av mig mot väggen låg en lång utsträckt svart katt! Myspys! Vaknade tidigt, drack massa vatten och så intogs en smoothie till frukost. Jobbet, träning (mage och rygg) och middag: sallad med ugnsbakad lax. Är helt frälst i "Passenger", helt fantastisk röst... "Let her go" är självklart favoritlåten, men "Holes" och "The wrong direction" är fantastiska! Amanda ligger i fotöljen och "tvättar" sig... Kanske ska ta och läsa lite till i min krim bok. Har sällan tv'n på men nu är CNN på i bakgrunden eftersom jag försöker få med mig vad som händer i Egypten, ska ju dit om under 2 veckor! Men det ska nog gå bra, och det ska bli såååå SKÖNT med en avslappandes solsemester, det är ju verkligen en kass sommar so far här hemma :) Men träningsmotivationen är därför desto bättre ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar