onsdag 24 juli 2013

Sjuk träningsvärk

Inte så konstigt att man sovit dåligt när Amanda
bara ville mysa hela natten... Hon är underbar!
Alltså, Cathrine, hon kan pusha! Jag har såååå sjukt ont i rumpa, lår och rygg! Inte minst i nacken också pga gårdagens behandling hos Johan, på Narprapatlandslaget. Och dessutom har jag sovit dåligt i natt. Har nästan inte kunnat tänka på annat än "smärtorna" i dag... Hur jag än vred eller vände mig, stod eller satt så fanns de där. Men det är ju lite härligt samtidigt! ;) Efter jobbet försökte jag mig på Core, det gick sådär, så det blev bara 30 min, min kropp behöver VILA! Jag är stolt iallafall, inte bara på grund av gårdagen men också för att det blev 5 träningspass i Egypten på 1 vecka :) I dag blir det kyckling broccoli och spenat till middag! Lyx, not! haha... Men på fredag åker jag till Krakow, blir en weekend där, och om det finns mycket god mat nån plats, så är det just där! Då ska jag bland annat unna mig världens bästa hemlagade glass som säljs i Nowy Targ, magisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar