tisdag 30 juli 2013

Glitter

Naprapaten imorse, Johan är så duktig. Även akupunktur i dag, känns bättre än ever... Ska tillbaka om 2 veckor :) Men hämmad dag pga magont.. Satt som tur var på multidosekontoret hela dagen, så det gick. På lunchen åkte jag till Storbyen, där en buss kom körandes i nåt som kändes som 100km/t, nästan så att han krockade in i min högra sida/front. Men jag hade tur! Ibland påminns man om att livet verkligen hänger på en skör tråd. Ta vara på det du har! På köpcentret blev det ett par nya stiletter. Ja, jag älskar skor! Glittrade så fint så jag kunde inte låta bli att ta med dem hem ;) Pga magsmärtor blev det ingen träning idag, ligger nu i sängen och tycker synd om mig själv. Tidig kväll, behöver sova ut, för på fredag ska jag till London! Jag älskar nämligen att resa mycket mer än jag älskar skor! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar