torsdag 25 juli 2013

Shoppa loss

Like! :)
Startade med att jobba på filial apoteket, dvs mitt andra apotek, Svanen. Till lunch åkte jag till huvudapoteket i centrum. Efter en dag med majoritetsvis multidose blev det träning. Men eftersom jag fortfarande hade massa träningsvärk blev det konditionsträning, intervaller på drygt en halv timme. Så var jag nöjd. Skulle ju ut i det fina vädret och sola och bada. Hade dessutom tänkt grilla ute i Fredrikstadmarka. Men när jag var påväg ut kom helt plötsligt regnet, spöregn och oväder med blixtar och dunder. Så jag vände tillbaka till "Storbyen" shoppingcenter i Sarpsborg där SATS ligger, och tog en impulsiv shoppingrunda. Blev en galen sådan. Knappt så jag orkade bära allt! Inköp till hus och hem och lite förberedelser inför partaj i Uppsala, snart blir det ju 30-års fest! Jippi! Ska bli så roligt! Väl hemma blev det lax och spenat istället, solen tittade fram igjen och ovädret var som bortblåst, inte ett moln på himlen längre. Nu ska det packas, Krakow imorgon direkt efter jobbet! Nice! Älskar att resa, om det nu är någon som har missat det så, yes, så är det ;)

Über shopping idag av diverse pynt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar