söndag 7 juli 2013

Drammen

Påväg in och ska träna,
i mina solglasögon, haha!
Begav mig till Drammen i går, impulsresa efter 4 timmar hemma... haha! Där grillades det kyckling, och så drack vi vin, ur en 3 liters flaska! Största jag någonsin sett, galet! :) Gick ut på krogen och sov sen gott hemma hos Manal. Stod upp ganska tidigt för att åka hem till Amanda som låg hemma och väntade på mig. Dåligt samvete att jag varit borta så mycket under helgen. Men hon var glad att se mig när jag kom hem runt kl. 12. Blev bara 5 timmar sömn i natt, så jag ska strax sova! Men resan hem var härlig, solen skeb och jag hade cabbat ner, fick färg i pannan! La mig ute i solen och läste när jag kom hem... Efter det var även ryggen lite röd, så jag åkte och tränade istället... Och efter det åkte jag och Cathrine ut till hennes hus som de bygger för fullt på... :) Hemma blev det räksallad till middag. MEn unnade mig sen några "After Eight" och popcorn till en film på tv.

Ævar med sin stora vinflaska ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar