lördag 6 juli 2013

Strömstad

Blev en nercabbad impulsresa till Strömstad i går, mysig kväll i sommarstaden. Jag och Hanna ute på Göstases. God räkmacka på kvällen! Och en flaska rosè vin! Detoxen tog slut efter 5 dagar. Men jag kör nyttigt även nästa vecka tom fredag, sen är det semester! Men nu i helgen är det SOMMAR, verkar som att solen har hittat fram så då får man bara ta vara på det! Kvällen i går var väldigt kul, inte minst fick jag uppleva hur LITET Strömstad faktsikt är... Hanna glömde kortet hemma, jag hade mitt och sa att jag glädeligen betalade. Men så kom det plötsligt fram en äldre mat som sa: "Jag hörde att du behövde pengar"... Och så sträckte han fram en 500-lapp... Alltså, händer detta, haha! Skrattanfall! Jag, det gör det i Strömstad, alla känner alla! Livemusik i "baren" och massa trevliga människor! En härlig kväll, sen sov jag gott i Cornelias säng... Sol i morse! Smoothie ute, sen körde jag hem nercabbad! Härligt! Tränade! Var på Velvet spa efter det ock fick massage! Välbehövt! Väl hemma läser jag lite bok i solen och njuter nu en räksallad! Vad ska man göra ikväll? En ny impulsresa kanske? Inbjudan kom från Drammen denna kväll... Let's se what this night brings...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar