torsdag 4 juli 2013

Oväntat besök!

Dagen startade jobbigt. Hade råkat fälla ner taket på cabben fel, så det hade regnat in på sidan... När jag så kom till jobbet så hade jag glömt lägga frysta frukten i skålar så den hade under natten runnit ut över hela kylskåpet. Har i dag alltså torkat/städat bilen och tvättat hela kylskåpet på jobbet... Kände mig då lagom fräsch när jag i 5 min la av mig jobbtröjan (blev ju så varm... ). Men typiskt nog framropt i 5 sek för att ta en kontroll på ett upprättad recept, och in kommer mitt oväntade besök när jag hair linne på mig  recepturen... Av ingen mindre än Apokjedens direktör. The man himself! Hjärtklappning, bak och drog på arbetströjan, och som att det inte var nog så var ju den tragiskt gammal och ful... Den andra låg i tvättmaskin! Kan man ha mer otur! Hur som helst, hade önskat att det var mer städat på jobbet, men annars gick det väl bra ;) Hahha! Jag brukar ha bättre tur än så! Bortsett från en trög start så har jag haft en soft dag... Ryggen har dessutom blivit bättre, har haft endel "knuter" i den i det sista, ont! Slutade kl. 16 och åkte direkt hem... Fridag från träningen behovs väl ibland också... Somnade bredvid Amanda på sängen på gästrummet i en timme. Sen blev det ugnsbakad kyckling och broccoli till middag. Har hunnit städa och tvätta... Nu står ljusen på bordet tända, har lagat en kopp ingefära te och en blåbärs smoothie som jag ska njuta när jag ser "Switched at birth" strax. Detox dag 4 är också i mål! Detta har gått bättre än förväntat!  

ps. Har fastnat för denna fantastiska låt! Passenger, "Let her go"
http://www.youtube.com/watch?v=RBumgq5yVrA

Kom över detta fantastiska citat och ville dela med mig av det <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar