måndag 2 september 2013

5:2

Den vackra blomsterbuketten som jag fick av chefen i fredags står på bordet lika fin som innan helgen! Härligt att ha vackra blommor på bordet! Äntligen har tempot på apoteket kommit igång och vi har massa att göra, dagarna går fort :) Hanna och jag har startat med våra kolhydrat fattiga luncher igjen. Hösten är på ingång nu när alla rutiner faller på plats. Men solen skiner och det känns som att det är sommar trorts att vi nu är inne i september :) Blev träning med Cathrine efter jobbet, grymt bra och socialt! Väl hemma har jag haft massa tid för mig själv... Lagenheten är städad så det var bara att sätta sig ner och ta det lugnt, och pyssla lite med iPaden som jag nu äntligen har fått igång :) Lunchen till imorgon är lagad, det blir laxsallad! Och efter kycklingsalladen som jag åt i dag innan kl. 13 så har nu jag och Hanna (och två till av damerna på jobbet) startat lättare variant av en 5:2 diet. Två fastedagar och 5 med normal kost. Men fastedagarna får innehålla 500 kalorier. Så middagen blev minst sagt lätt, och så blir det en smoothie till frukost, och kl. 13 imorgon blir det lunch och normalt matintag igen :) Sitter här med min kopp ingefära te nu och lyssnar på musik... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar