onsdag 4 september 2013

Efter regn kommer solsken

Bästis Bella och jag! <3
Efter något som i dag kändes som en oändligt lång dag på jobbet hade jag en liten "down" period. En stor hemlängsel, saknade mina vänner och familj... Ingen lust att träna, och Cathrines motivation lyste med sin frånvaro. Blev trots det 1 timmes snabb gång i uppförsbacke... Svettig åkte jag hem, och fick ett litet "smil" runt läpparna efter ett telefonsamtal med bästis Bella! Blev räkor (färska från Hvaler), torr norsk keso och goda cherry tomater till middag... ;) Fastedag två denna vecka, nu är det bara fina dagar kvar efter denna :) Skypade lite med bror och söta Mahsa, en av mina nya anställda som bor bara några hundra meter från mig kom med en påse färska plommon till mig :) Och efter det knackade grannen under på och kom in och tog en kopp kaffe... Mysigt med lite sällskap :) Har precis duschat, ska strax sova. Blev sent i dag också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar