tisdag 10 september 2013

Stress

Sötaste Amanda
Efter en ytterst stressig dag med tankar runt lägenhetsköp och diverse möten som startade så tidigt som kl. 8 och övertid för att bli färdig med det viktigaste på jobbet som inte kunde vänta, så hoppade jag över träningen... La mig i 30 min och vilade hemma... Hjärtat slog i dubbelt tempo kändes det som, men nu är det lite bättre. Bortsett från att Amanda lyser med sin frånvaro. Släppte ut henne lite efter kl. 5 när hon väckte mig, när jag kom hem i regnet undrade jag var hon höll hus, men ingen Amanda trots att jag ropade. Hon brukar ju komma då. Gick en runda runt gården nyss, men fortfarande ingen Amanda. Alla andra katter tittade fram men inte min... Känner mig som en orolig mamma... :( Skulle ha kört till Gardermoen nu, men jag kan ju inte lämna henne ute... Hopplösa katt!!! Behöver lixom inte mer stress än det redan är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar