onsdag 25 september 2013

Mexico

Ett av de sju underverken finns i Cancun, Mexico.
En kall dag, lite träning efter jobbet, så tillbaka till jobbet för att budgetera och så upp några våningar till Johan, min supertrevliga naprapat. Fick en ordentlig behandling. Väl hemma blev det en lätt middag av diverse som fanns i kylskåpet. Lite spenatsoppa med ägg och en liten omelett med färsk spenat :) Efter middagen såg vi lite på kök här hemma... Det är så svårt att bestämma sig för vad man vill ha! Så istället bokade jag en resa, något jag är både snabb och bestämd på när det jag får lust på sol och värme. Behöver inte tänka så mycket på de köpen. Rutinerad ;) För typ fjärde gången bokade jag flyg till Mexico i november... Vi får väl se om jag får tillbaka pengarna på kontot imorgon igen... Så har det ju gått de sista gångerna jag har försökt boka denna resa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar