söndag 8 juli 2012

Avkopplande söndag!

Promenad nr.2 med Rune i lite kvällssol...
Idag har jag bara njutit fritiden och sovit ;) Vädret är inte det bästa, men jag har njutit dagen fullt ut, med avkoppling! Precis det jag behöver! Sovit länge! Frukost, och sen soffan ett tag, packat lite inför Egypten resan, och sen en promenad med mamma. Efter det blev det 1 timmes tupplur med Rune vid min sida! Sen en tur till katloska kyrkan, på polsk mässa med mamma. Skönt att få stänga ute omvärlden för en stund, en ro man inte hittar på många andra platser än i kyrkor. Efter det blev det middag hemma och en lite stund på soffan innan jag och Rune gick en promenad. Nu soffan och snart sängen igen! Njuter! ...fast att jag normalt är minst sagt aktiv så har jag nu äntligen fått lite välbehövd ro i vardagen och i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar