måndag 30 juli 2012

In love with a black cat!

Noahs ferie hos Rune och mig är förbi. Idag åkte han till Danmark, sen tillbaka till Harstad. Stackars Rune tycker alltid att det är tungt när han lämnar oss. Starka far-son band. Igår njöt vi kvällen med film i sängen. X-men! Och det fanns popcorn, godis och läsk. Och såklart scannade Noah godis skåpet och hittade där en "tomte" choklad som han bestämde sig för att äta upp. Gullunge då!


Sötaste svarta kissen, Im in love <3
Idag har jag förälskat mig i en katt. Världens sötaste lilla svarta kisse myste jag med idag efter besök hos Anders som köpt 2 "grabbar" (som han kallar dom), bröder till denna lilla sötnos. Han sände upp oss till resterande 3 kattungar som bodde lite längre upp i gatan. Och där fastnade jag. Nu i funderingsboxen. Hade inte tänkt mig en svart katt, men super connect och rumsren, det talar gott för denna sockersöta kissekatt. Kanske jag är kattägare imorgon! And I love it! Makes me sooooooo HAPPY!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar